The Latest

Sep 17, 2014 / 108,477 notes
Sep 17, 2014 / 376,946 notes

iambeyinspired:

Couple who shades together stay together

(via sarcasmdrips)

So when people leave, I’ve learned the secret: let them. Because, most of the time, they have to.

Let them walk away and go places. Let them have adventures in the wild without you. Let them travel the world and explore life beyond a horizon that you exist in. And know, deep down, that heroes aren’t qualified by their capacity to stay but by their decision to return.

The Staying Philosophy (Everyday Isa)

(via tyleroakley)

Sep 17, 2014 / 121,360 notes
mini-girlz:

Kostenki Venus
23 000 - 21 000 BC Limestone 
H 10.2 cm This figurine represents the Palaeolithic ‘Venus’, with overlarge breasts and belly. The faceless head bends towards the chest while the arms are pressed to the body with hands on the belly. Covering the surface of the head are rows of incisions indicating a hair style or cap. Relief work in the form of a tight plait convey a breast ornament tied up at the back. There are bracelets on the arms. 
via > donsmaps.com
Sep 16, 2014 / 302 notes

mini-girlz:

Kostenki Venus

23 000 - 21 000 BC Limestone 


H 10.2 cm 

This figurine represents the Palaeolithic ‘Venus’, with overlarge breasts and belly. The faceless head bends towards the chest while the arms are pressed to the body with hands on the belly. Covering the surface of the head are rows of incisions indicating a hair style or cap. Relief work in the form of a tight plait convey a breast ornament tied up at the back. There are bracelets on the arms. 

via > donsmaps.com

(via mini-girlz)


Salvador Dali, Scatalogical Object Functioning Symbolically (The Surrealist Shoe), 1931
Sep 16, 2014 / 92 notes

Salvador Dali, Scatalogical Object Functioning Symbolically (The Surrealist Shoe), 1931

(via bbook)

theniftyfifties:

Max Factor cosmetics advertisement, 1959.
Sep 16, 2014 / 527 notes

theniftyfifties:

Max Factor cosmetics advertisement, 1959.

alcoholicgifts:

ecofrat:

me gettin stabbed as usual

"lol what can you do"
Sep 14, 2014 / 402,097 notes

alcoholicgifts:

ecofrat:

me gettin stabbed as usual

"lol what can you do"

(via earthtokylie)

Sep 14, 2014 / 525,364 notes

driveshaftgroupie:

skypestripper:

when u burn someone in front of ur friends

image

image

(via americasnumberonepartybitch)

Sep 14, 2014 / 100,834 notes

onlyblackgirl:

20daysofjune:

bow down to a mothafuckin QUEEN when you see one

And Iggy got what? 2 singles that aint never been #1 but is somehow the “queen” of rap. FUCK OUTTA HERE.

(via americasnumberonepartybitch)

Sep 14, 2014 / 702 notes

astrolocherry:

capricorns cry with everything but tears. they cry with their desire and aggressive work ethic. they cry with the nights they spend awake lost in projects or responsibilities. the distance they go to ensure stability and security for the people they love is where their tears go. it’s only when alone he feels he can scream, maybe a little.

Sep 14, 2014 / 1,329 notes
laurennmcc:

face-down-asgard-up:

lushwig-fittgenstein:

fairdig:

little-trouble-grrrl:

Christina Hendricks in her 90s teen goth days

I know there’s plenty of people who want to smooch Joan Holloway, but I just wanna grab a coffee with Christina Hendricks and listen to some Sisters of Mercy.

i literally just yelled “i know you’re doing something but this is important” to get my housemate over to the computer so we could sit in front of this together and go “oh SHIT. what a look WHAT A LOOK STRONG YES STRONG LOOK YES”

I wanna take her to see Bauhaus and smoke cloves omg

Oh JESUS CHRIST Christina Hendricks, are you kidding me with this? Could you BE more perfect? Sigh.
Sep 14, 2014 / 7,346 notes

laurennmcc:

face-down-asgard-up:

lushwig-fittgenstein:

fairdig:

little-trouble-grrrl:

Christina Hendricks in her 90s teen goth days

I know there’s plenty of people who want to smooch Joan Holloway, but I just wanna grab a coffee with Christina Hendricks and listen to some Sisters of Mercy.

i literally just yelled “i know you’re doing something but this is important” to get my housemate over to the computer so we could sit in front of this together and go “oh SHIT. what a look WHAT A LOOK STRONG YES STRONG LOOK YES”

I wanna take her to see Bauhaus and smoke cloves omg

Oh JESUS CHRIST Christina Hendricks, are you kidding me with this? Could you BE more perfect? Sigh.

(via wilwheaton)

moon-sylph:

autumn-darling:

 

☽ ⁎ ˚ * ☀ Mystique, autumn, nature ✵ ⁎ * ☾
Sep 14, 2014 / 1,176 notes
Sep 14, 2014 / 181,727 notes

camo-zamboni:

camo-zamboni:

camo-zamboni:

My roommate and his girlfriend got in the shower together and they’re… Talking about politics?

I was expecting to hear “OH GOD, HARDER,” not “George Washington was entirely correct in his prediction of what distinct parties would do to politics as a whole.”

Nope nevermind, there it is, apparently political debate is just their form of foreplay

STOP REBLOGGING THIS HE HAS A TUMBLR

(via sarcasmdrips)

Sep 13, 2014 / 13,161 notes

fuckyeah1990s:

“Scary Stories To Tell In The Dark” Illustrations

(via thelovely-siren)